Hjelp til å finne slagord for sporten

Her diskuteres løst og fast rundt airsoft som ikke passer inn i øvrige kategorier.
Svar
Brukeravatar

Larsen - OP
Sted: Narvik
Spilt siden: 2006
Alder: 29

4. august 2019 kl. 13.41

Går på Universitetet i Tromsø avdeling Narvik, og er med i styret på studentklubben for airsoft der oppe, og i anledning skolestart skal vi henge ut en stor plakat som skal stå i fadderukene å trekke oppmerksomhet til airsoft for å engasjere nye spillere. Har tatt noen bilder av spillere og laget en liten filmposter, men trenger hjelp til å finne ut hva jeg skal skrive på den. Har navnet og logoen til klubben øverst, noen spillere i midten, og noe kontaktinfo til klubben nederst. Ved kontaktinfoen tenkte jeg også noen slagord.

Foreløbig har jeg "Adrenalin. Stressrelief. Lek. Stemning. Aktiv. Sosialt. Friluft." som jeg skrev bare mens jeg utarbeidet resten av plakaten. Noen tips til stikkord som kan trekke folk til å bli med å prøve?

Klubben har jo 15 kit til utlån for studenter, og får mer penger til ytterligere innkjøp og oppgraderinger jo større aktivitet vi kan vise til, så ønsker å få med så mange som mulig til å bli inspirert å spille airsoft.
Brukeravatar
Administrator

AdakaR
Sted: Oslo
Spilt siden: 2005
Alder: 33

6. august 2019 kl. 13.17

Hadde gått for Lek i friluft eller noe annet kort om jeg først måtte slengt noe på en plakat.
Trolling is a art.

arne71
Spilt siden: 2007

8. august 2019 kl. 17.05

"Treff(es) i naturen/skogen".
Svar