Devilhunter mod

Diskuter airsoftvåpen, -tilbehør og våpendeler.
Svar
Brukeravatar

birge.bonsaksen - OP

27. mars 2019 kl. 20.24

Heisann, ny på forumet. Har funnet flere som snakker om, men ingen som beskriver hvordan devilhunter moden gjøres.
3 how to videoer jeg fant på youtube var fjernet.

Noen som kan forklare og legge ved link til delene som må byttes ut?
Tenker på den moden for å kjøre C02 i GG mags.
Brukeravatar
Administrator

AdakaR
Sted: Oslo
Spilt siden: 2005
Alder: 32

27. mars 2019 kl. 20.50

KJW fill valve, GHK Co2 output valve, gjengeteip der co2patron inngangen normalt er, co2 inn i magasin.
Husk du skal beholde tomme co2 patronen i magasinet.

Du kan gjøre det på greengass magasiner også såvidt jeg kan forstå.

Forventer at @stian.nilsen kan komme med reel erfaring med dette og kanskje noen triks.
Sist redigert av AdakaR den 27. mars 2019 kl. 20.52, redigert 1 gang totalt.
Trolling is a art.
Brukeravatar

birge.bonsaksen - OP

28. mars 2019 kl. 6.00

Takker for svar. Det er convertering av GG mag til C02 mag jeg tenker på ja.
Brukeravatar

stian.nilsen

30. mars 2019 kl. 20.02

Yes, kan slenge inn mine erfaringer. Kjør definitivt GG mags om til co2 da du får plass til 25g gass istedetfor 12g om du bruker co2 magasin. Ellers er det som AdakaR skriver KJW M9 fill valve, co2 output valve. Gjengeteip er ett must og sjekk at o-ringene er bløte og ikke blitt plastikkharde (mine nye magasiner hadde tydeligvis liggi på lager lenge da o-ringene var nesten plastikk så jeg byttet alle) ,Ta heller for mye enn for lite gjengeteip.. jeg brukte vel ca 4-5 runder på alt som hadde gjenger på mine magasiner. Med unntak av fyll og output ventil, der droppet jeg det men har heller ikke slitt med lekkasje der uansett. Om du føler du får litt lite effekt kan det være at det er luft i magasinene dine.. isåfall tøm de helt.. vei de, nullstill og fyll de opp. Da skal du ha 25g gass (iallefall om co2 flaska du bruker til å fylle fra har bra trykk enda). Er det GHK AK eller M4 du skal konvertere?

https://www.ebay.co.uk/itm/Airsoft-Pist ... SwJD1ceAdK m9 fill valves

https://samoon.com.tw/spare-parts/ghk-a ... m-11-4-co2 co2 output valve
Sist redigert av stian.nilsen den 30. mars 2019 kl. 20.03, redigert 1 gang totalt.
Brukeravatar

birge.bonsaksen - OP

31. mars 2019 kl. 10.57

GHK m4 v2
Brukeravatar

stian.nilsen

1. april 2019 kl. 2.56

Da er det bare å følge oppskriften over, om du lurer på noe så bare send meg en PM. :)
Svar