White watch

Arranger, diskuter og post bilder og videoer om og fra airsoftspill.
Svar
Brukeravatar
Truppa Krasnyj Banner

Kjelladin - OP
Sted: Stavanger
Spilt siden: 2011
Alder: 35
Kontakt:

16. februar 2019 kl. 22.32

https://www.facebook.com/events/605770949860362/

Regner med at de fleste har fått det med seg, men legger det her lell

Redigert med tekst osv. Flere har sikkert sett Joachim Jensen aka. Dåli-kit Joe spamme diverse facebook-grupper med info.
Teksten er skamløst kopiert fra hans post ;)

Vil du spille i en geriljafraksjon i ett kommende milsim? Kan du klare deg selv ute sammen med kompisene dine i opp til 28 timer uten etterforsyning?
Da er dere de rette!
23-24 mars i Kristiansand blir det ett spennende spill! Området er stort, engasjementet er høyt, og du trenger ikke stille i korrekte impression en gang! Alt du trenger er en eller flere kompiser, viljen til å gi deg selv og de rundt deg ett fett spill, og utstyr for å sove ute.

Dette er ett milsimbasert spill som åpner for en annen type dynamikk en den typiske force on force-striden som pleier å foregå. For dere skal dette være ett spill som er gøy og utfordrende, men ikke fordi dere skal storme groper og bunkere. Fokuset er på drift av base, vaktposter, framskutte observasjonspunkter, intern kommunikasjon og in-game handel.
Det er tillatt med SIVILE klær, telt og utstyr. Det eneste kravet som stilles til dere er at dere kan bære inn og ut alt av eget utstyr, og overleve ute i opp til 28 timer. Dere skal ikke gå veldig langt. Været kan komme til å være kjølig, og dette blir tatt hensyn til i spillets dynamikk. Det kommer ikke nødvendigvis til å være veldig mye skyting med tanke på batterilevetid og gass i de noe lave temperaturene vi forventer.

HVA SKAL JEG HA PÅ MEG?
Som nevnt, egensikkerhet er viktigst og vi tillater derfor sivile klær og utstyr under dette spillet. Vi ser helst at du har på deg noe form for militær bekledning for å gli inn i rollen din som gerilja. Har du en lysegul jakke du er komfortabel i, sleng gjerne en tynn kamojakke over denne om mulig.

HVILKET VÅPEN/KIT SKAL JEG HA?
Du kan nesten velge hva som helst. Det er noen restriksjoner - det vil ikke være tillatt å ha avanserte rødpunktsikter, laserbokser eller annet high tech gadgets på våpnene. Kikkertsikter, granatkaster og våpenlykter er OK.
Bruk enkle og ikke så veldig moderne chestrigs/vester, ikke møt opp i Crye CPC. Tenk russisk og østeuropeisk.

HVA TRENGER JEG Å HA MED MEG?
Briller, storsekk, telt, sovepose, ekstra sokker, mat, vann, klær etter forhold, noe til å varme mat med. Det vil bli utlevert ved under spillstart fra arrangør som dere kan bruke til å tenne bål med. Og get this - bålet skal tennes ved spillstart og holdes gående til spillslutt. Dette er for at det skal være tilgjengelig en øyeblikkelig varmekilde ved behov.

Avbildet er litt under halvparten av spillområdet.
Spillavgift blir på en hundrelapp for å dekke drivstoff og props fra crew.
Send meg en PM ved interesse innen fredag neste uke!
Sist redigert av Kjelladin den 17. februar 2019 kl. 0.36, redigert 1 gang totalt.
External Relations Senior Manager in Gruppa Krasnyj
Styremedlem Rogaland Airsoft - http://rogalandairsoft.com/
Svar