Den store introduksjonstråden

Skriv en kort introduksjon om deg selv her for å få tilgang til resten av forumet!

EmilTeslo
Sted: Oslo
Spilt siden: 2012
Alder: 28

25. februar 2020 kl. 19.48

Hei

Emil her, 27 år fra Oslo. Holdt på med airsoft i 6-7 år, husker ikke helt når jeg begynte. Har bestemt meg for å legge opp, så alt av utstyr skal ut. Hatt alt fra TM til Systema. Har en custom systema til salgs med en del RS deler på, så skrik ut om noen vil kjøpe den. Har en del militær erfaring også, men det er en annen historie.
Skal ikke se bort ifra at jeg begynner igjen rett etter alt utstyret mitt er solgt.

StianMag
Sted: Fredrikstad
Spilt siden: 2020
Alder: 24

29. februar 2020 kl. 20.05

Hei mitt navn er Stian Magnussen, er 24 år fra Fredrikstad, airsoft har vekket en stor interesse i både meg og brødrene mine som også er blitt super interesserte. etter timevis foran skjermen og sett på milsim, og andre gøyale og seriøse oppdrag virker dette ut som en fantastisk opplevelse. Vi er helt ferske når det gjelder airsoft, har anskaffet oss rifler etter grundige informasjons leting og videoer. Får satse på at vi ses i felten

MVH Stian Magnussen

HML

16. mars 2020 kl. 21.56

Henning her,
Egentlig ikkje so mykkje erfaring med airsoft, mest med anna skyting og tjeneste i kongens klær i ein del år.
Håpar å kunne lære litt av kvart, og kanskje bidra med litt. Kjøp og salg er sjølvsagt alltid interessant. Høyrt det er eit ryddig og kunnskapsrikt forum, gledar meg:)
Brukeravatar
Administrator

AdakaR
Spilt siden: 2005
Alder: 33

17. mars 2020 kl. 11.37

God informasjon, lite aktivitet av naturlige grunner :) Bare å spy ut spørsmål.
Om spørsmålet ditt virker for lite til en egen post har vi alltids denne: viewtopic.php?f=15&t=84
Trolling is a art.

Solbrekken90
Spilt siden: 2014

21. mars 2020 kl. 6.32

Hei

Joachim er navnet og har drevet med Airsoft som hobby siden 2014.

Rastafaen

1. april 2020 kl. 15.46

Stefan 29 fra Oslo. Skutt litt, men Helt ny med dette annet en når jeg var kid. Lurer litt på om det er noe lag i omegn uten å sjekke 27+sider med poster? Og er det noen mulighet å møte opp å krige litt i disse Corona tider?:)
Brukeravatar
Administrator

AdakaR

1. april 2020 kl. 19.40

Ingenting som skjer i coronatidene, østfold milsim, rakkestad airsoftklubb eller SAW airsoft er vel de mest aktuelle fra oslo
Trolling is a art.

PiilotDown
Spilt siden: 2013

16. april 2020 kl. 23.43

Hei jeg er 23 år.

Første airsoft matchen jeg deltok i var Ghost zone 2013 om jeg ikke husker feil!

For tiden student og airsoft interrisert:)

-Fred, 23

Alak

21. april 2020 kl. 22.11

Hei :).

Ny spiller, 32, Oslo. Har vært med i et storspill i Stange tror jeg det var i.... kanskje 2001 eller noe, men det satte sine spor. Utrolig gøy å være med 70 andre i feltet, selv om jeg var veldig, veldig ung.

Har hatt interesse for Airsoft og en sterk interesse for våpen generelt oppigjennom, gjerne gjennom spill og VR, men har aldri klart å ta steget videre til å komme meg ut til et seriøst spill. Nå i det siste har jeg fulgt med en del på Silo og Node på Youtube, og etter dette har interessen tatt seg opp en del. Holder en del utkikk på finn etter våpen, og akkurat nå holder jeg på å lage et kostyme av Ghost fra Call of Duty Modern Warfare (2019) av alle ting, og da har jeg endt opp med å kjøpe meg et mekkeprosjekt av en Tokyo Marui M4. Sikkert ikke noe jeg kommer til å få liv i, eller som kommer til å kunne brukes i spill, men moro å holde på med uansett.

Håper å kanskje bli med på en runde eller to-tre etter denne pandemien har roet seg, så får vi se om jeg får tak i noe ordentlig utstyr eller ikke.

robineskeland
Spilt siden: 2019

22. april 2020 kl. 10.09

Hei

Robin, tjenestegjør per dags dato verneplikten min i Panserbataljon, i Stormeskadron 3
Har ønsket å spille siden jeg var liten, kjøpte nylig første AEG og har lyst til å komme igang

Følelsen av en realistisk metall rifle, med god vekt, 30 skudd i magasin

H&K M27 AEG

KimBje

22. april 2020 kl. 13.22

Hei,

Ble nylig referert til dette forumet i sammenheng med start av Airsoft. Har ikke spilt det før, men søker endel informasjon og ønsker å bli kjent med spillet.

28 år gammel fra en liten øy i nord-norge.

Sgt. Hartmann

23. april 2020 kl. 21.29

Hei,

Jeg tilhørte tidligere Scorpions og deltok aktivt på spill for ti-tolv år siden i Ski omegn.

Nå har jeg en sønn på 15 som veldig gjerne har lyst til å prøve ut denne fine sporten som jeg en gang var en del av. Vet at jeg selvsagt må fungere som en makker ved spill for ham grunnet hans alder, men dette gleder jeg meg bare til. Har blitt eldre (42 nå), feitere, tregere men fortsatt like trigger-happy !

Vi ønsker å komme i kontakt med dere som aktivt deltar i spill helst i Ski omegn. Hvis Scorpions fortsatt eksisterer, hadde det vært helt supert !

Jeg er nok en særing som fortsatt er veldig svak for de noe mindre og hissige våpen som mp9, Vector og til nød mp5 :)
Brukeravatar

kristian.pedersen

27. april 2020 kl. 22.19

Heisann! Kristian her, 24år. Hadde en del softgun for noen år tilbake, som ble solgt når jeg ble far. Interessen er nå kommet sigende tilbake så blir vell litt mer nå og da, men er ingen aktiv klubb her så blir jo lite med spill.

Excess

2. mai 2020 kl. 22.33

Hei, jeg heter Kim, og bor i Lofoten.
Jeg er '01 og har nylig begynt å researche litt om airsoft siden noen venner av meg har fått meg interessert i det. Jeg har til nå ikke vært med på noen airsoft matcher og av samme grunn er jeg heller ikke med i noen klubber, også fordi vi ikke har noen lokale klubber for airsoft.
Brukeravatar
Administrator

AdakaR

2. mai 2020 kl. 22.48

Er typisk tilfelle når man bor litt utenfor det sentrale østlandet, det er veldig lett å opprette egen nasf klubb så dere får tannforsikringen og starte opp. Når dere fikser område husk å kontakte politiet før spill og si ifra hva og hvor dere holder på :)
Trolling is a art.
Svar