Lyst til å spille med oss?

Her diskuteres løst og fast rundt airsoft som ikke passer inn i øvrige kategorier.
Svar
Brukeravatar

Roella - OP
Spilt siden: 2015

7. juli 2018 kl. 20.36

Hei i sommeren!
Nå har det seg sånn at jeg og et par kompiser prøver å få et lag oppe å gå.
Jeg er en rimelig gammal mann som har spillt AS i ca. 3 år. Litt av og på. De andre to er to grepa karer som er litt yngre en meg og er ganske ferkse i AS men vi har det vi trenger for å spille.

Vi kaller oss selv Grevling Gruppen og er egentlig ganske åpne for det meste innen taktikkerier. Men med hovedvekt på long-range reconnaissance patrol, sabotasje, intel og denslags. Men, som sagt. Vi er med på det som er moro.
Vi spiller i MC med natovåpen. Som det er nå så har vi en skaprskytter, radiomann og meg som spotter. Men dette kan og forandres med tiden og ift. hva slags spill vi spiller.

Bilde

Det er to av som bor på Nesodden så vi spiller en del med SAW Airsoft og på CQB banen deres. Men planen er mere skogsspill og litt større spill over flere dager.
Så er du en grepa kar/dame som ser etter noen å spille med. Så ta kontakt. Du må være myndig og åpen for andre mennesker.
På sikt ønsker vi at vi kommer til å bli en kompisgjeng som kan dra på spill sammen og nerde AS og denslags.
Ta kontakt om du vil være med på å bygge et lag fra grunnen av.

Vi holder alle til i østlandsområdet, så det er praktisk om du gjør det og. Men ikke noe must. Vi har som mål og i det minste komme oss på ett spill i mnd. uansett årstid.
Grevling-Gruppen
-No Pasaran-

arne71
Spilt siden: 2007

7. juli 2018 kl. 21.05

UKSF?
Brukeravatar

Roella - OP

7. juli 2018 kl. 22.12

Som det er nå så er det ikke avgjort om vi skal simulere noen spes. styrker. Men vi spiller som sagt i MC med natovåpen.

Jeg tenker at om vi blir flere en oss tre som er nå kan vi avgjøre dette sammen. Om vi skal etterligne noen spes styrker el.

I første omgang er vi opptatt av å få med oss ålreite folk som er hypp på å spille.
Grevling-Gruppen
-No Pasaran-

arne71
Spilt siden: 2007

7. juli 2018 kl. 23.04

Jeg er litt fristet. Hele mitt airsoftliv er investert i UKSF. Så det er fremdeles veien for meg. Men liker det dere lufter her.
Brukeravatar

Roella - OP

8. juli 2018 kl. 11.08

Sleng deg med på Saga på SAW sin CQB spill neste søndag. Så får vi hilst på hverandre osv :)

Jeg har iof. ikke noe i mot å spille UKSF men dette er jo noe vi må finne ut av sammen. Vi er foreløpig mest opptatt av å se noenlunde like ut i uniformeringa sånn at vi fremstår som et lag og ikke riff raff, rag tag PMCer el.
Grevling-Gruppen
-No Pasaran-
Svar