Tilbakemeldingstråden

Her diskuteres løst og fast rundt airsoft som ikke passer inn i øvrige kategorier.
Brukeravatar
Administrator

AdakaR
Sted: Oslo
Spilt siden: 2005
Alder: 33

3. desember 2017 kl. 7.15

Haha, jesus.. så det var en feil så den denfaultet tilbake til rød.. burde være fixed igjen nå..
Trolling is a art.
Brukeravatar
Administrator

AdakaR

4. desember 2017 kl. 16.35

Bumper denne da vi har mange nye brukere, alt vil bli lest men ikke alt vil bli implementert.
Trolling is a art.
Brukeravatar
Administrator

Ulfhednar - OP
Sted: Best coast
Spilt siden: 2007
Alder: 32
Kontakt:

7. desember 2017 kl. 23.31

De røde og grønne fargene på nickene til oss administratorer og moderatorer ble voldsomt dominerende på forsiden av forumet etterhvert, så mye som vi (les: jeg)poster.
Prøver nå med samme farge som vanlige brukere, og vi er svært interessert i hvorvidt dere brukere synes det funker bra nok med bare banneret under avatar som identifiserer at vi er admins/moderatorer.
Sist redigert av Ulfhednar den 7. desember 2017 kl. 23.44, redigert 1 gang totalt.
Brukeravatar
Truppa Krasnyj Banner

Kjelladin
Sted: Stavanger
Spilt siden: 2011
Alder: 36
Kontakt:

7. desember 2017 kl. 23.45

Er det mulig å få farge på eget navn? Altså, sånn at jeg ser navnet mitt i, for eksempel, cyan. Og andre ser sitt navn i samme farge.
Mulig det bare er meg som savner det, men jeg er vant med at navnet mitt lyser i moderatorfarge på de fleste andre forum jeg bruker ;)
External Relations Senior Manager in Gruppa Krasnyj
Styremedlem Rogaland Airsoft - http://rogalandairsoft.com/
Brukeravatar
Administrator

Ulfhednar - OP
Kontakt:

7. desember 2017 kl. 23.47

Er ikke sikker på om det lar seg gjøre ettersom farge på navn styres på gruppenivå, men vi kan se på det.
Det sagt, så er det ikke sikkert det blir implementert selv om vi finner ut at det går an, men forslaget er notert ;)
Brukeravatar
Truppa Krasnyj Banner

Kjelladin
Sted: Stavanger
Spilt siden: 2011
Alder: 36
Kontakt:

7. desember 2017 kl. 23.50

En ting til som irriterer meg grenseløst. Det er faktisk det eneste som virkelig irriterer meg med forumet (en så lenge ;)).
VARSLER! Det må da være mulig å slette de man har sett? Helst ville jeg ikke hatt dem der i det hele tatt, fordi jeg driter i om folk liker det jeg skriver. Men der er det nok flere som er uenige. Men det må være mulig å tømme lista? :D
External Relations Senior Manager in Gruppa Krasnyj
Styremedlem Rogaland Airsoft - http://rogalandairsoft.com/
Brukeravatar
Administrator

Ulfhednar - OP
Kontakt:

7. desember 2017 kl. 23.58

@Kjelladin: Hvis du klikker på notifcations-ikonet, så skal det være en "Settings"-link øverst til høyre i drop-down rammen.

Hvis du går inn der kan du velge hva du vil ha notifications om, f.eks. kun hvis noen tagger deg eller du får en PM - eller ingen notifications i det hele tatt.
Det sagt, så er jeg enig i at man bør kunne dismisse notifications man har sett, det skal vi sjekke opp.
Brukeravatar
Administrator

Ulfhednar - OP
Kontakt:

9. desember 2017 kl. 15.35

@Kjelladin da har vi forsket litt på det, og dette er grunnleggende innebygd funksjonalitet i nyere versjoner av phpBB.
Vi finner dessverre ikke noen måte å muliggjøre sletting av leste notifications.
Vi er nok prisgitt at dette endres fra phpBB sin side, så det skjer nok ikke med det første - men hvis det plutselig blir mulig etter en oppdatering skal vi se på å implementere det.

Du må nok gå inn i notification settings og deaktivere varsler om likes og evt. andre ting du finner plagsomt inntil videre.
Sist redigert av Ulfhednar den 9. desember 2017 kl. 15.36, redigert 1 gang totalt.
Brukeravatar
Arquebus Control Team

ARQ01
Spilt siden: 2003
Alder: 34

11. desember 2017 kl. 7.59

Tror det er nevnt før, men jeg nevner det igjen.

Kunne tenkt meg en "Who's online" del helt nederst. Ganske enkelt for å se om jeg kan forvente svar nå, eller om jeg skal komme tilbake litt senere å sjekke. Mulig jeg er den eneste som savner det, men jeg synes det er en fin del av et hvilkensomhelst forum.
Brukeravatar
Administrator

AdakaR

11. desember 2017 kl. 8.46

Fjernet orginale PHPBBen fordi den var sjukt stygg, skal få moddet på plass en pen versjon av det ila uka.
Trolling is a art.
Brukeravatar
Administrator

Ulfhednar - OP
Kontakt:

12. desember 2017 kl. 0.17

Woopaloop.

Fikset en bug, nå funker quick-reply boksen i Guide-subforumet også.
Om noen har problemer med dette setter vi pris på om dere sier ifra her :)
Brukeravatar
Administrator

AdakaR

13. desember 2017 kl. 21.27

@ARQ01 da er stats tilbake på bunn.. looks shit så vil nok fikkle mer med den på sikt.
Trolling is a art.
Brukeravatar
Administrator

AdakaR

13. desember 2017 kl. 21.38

Bilde

Rett og slett siden jeg hater å se statsgreia hele tiden.. blir dette for asosialt eller funker det? må klikke lille greia om du bryr deg..

Registrerte folk online synes her: satte også
Bilde
Folk som er online har nå også liten grønn prikk på seg i poster:
Bilde
Sist redigert av AdakaR den 13. desember 2017 kl. 21.53, redigert 2 ganger totalt.
Trolling is a art.
Brukeravatar
Arquebus Control Team

ARQ01
Spilt siden: 2003
Alder: 34

14. desember 2017 kl. 1.39

Den grønne prikken er jo fin. Men jeg kunne tenkt meg en måte å se en oversikt over alle som er online. Om jeg må gå inn i medlemslisten for å se det så er det greit. Men da må man kunne sortere medlemslisten etter "Online" og "Offline".
Brukeravatar
Administrator

Ulfhednar - OP
Kontakt:

14. desember 2017 kl. 2.16

@ARQ01 det er en oversikt over alle som er online nederst til venstre på forsiden, ref. AdakaRs bilde nr. 2:

Bilde
Svar