Tråden for enkle spørsmål

Her diskuteres løst og fast rundt airsoft som ikke passer inn i øvrige kategorier.
Svar

Matharek
Sted: A-town
Spilt siden: 2017
Alder: 32

26. mai 2020 kl. 17.59

Er det noen som sitter på noen .png/.svg-filer av 416N-stempler? Har planer om å etse inn nytt i receiverene. BildeBilde
Brukeravatar
Administrator

AdakaR
Sted: Oslo
Spilt siden: 2005
Alder: 34

22. juni 2020 kl. 23.03

Noen som har source på denne fra TMC evt ekte versjon?

Eventuelt bedre løsninger som ikke er begrenset til en spesifikk telefon modell.

Bilde
Sist redigert av AdakaR den 22. juni 2020 kl. 23.05, redigert 1 gang totalt.
Trolling is a art.
Brukeravatar

Viho
Sted: Bergen
Spilt siden: 2020
Alder: 23

5. mai 2021 kl. 21.59

Så ikke noen regler om gjenoppliving av gamle topics så hvis jeg heller burde laget en ny tråd beklager jeg.

Men jeg lurte på hvor folk får tak i RS NFM platebærere.
Ser folk på Finn og Reddit som påstår å ha ekte M07 og Trym vester men kan ikke huske å ha sett det på norsegear. Fant nettsider i utlandet som selger Trym men bare i od. Jeg har en gen 1 replica men hadde vært veldig interessert hvis noen hadde en kilde til ekte NFM.
Brukeravatar
Administrator

Ulfhednar - OP
Sted: Best coast
Spilt siden: 2007
Alder: 32
Kontakt:

5. mai 2021 kl. 22.22

En del av dem stammer fra Polen for en del år tilbake, hvor noen polakker har fått tilgang til å kjøpe dem rett fra NFM sin fabrikk på et eller annet vis.
Utover det er det en blanding av enkelttilfeller hvor noen få har blitt avhendet til forhandlere, og det er rimelig å anta at noen av dem også har forlatt Forsvaret på mindre legitimt vis.

Det finnes ingen god kilde hvor du bare kan bestille en når det passer deg, dessverre.
Svar